You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Pinky - HoodHunter

Pub de Traffic Junky
84%
classification
(4285 classifications)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
2,973,293
June 9, 2009
Par: Hood Hunter
Catégories:

This video is part of the following collections:

Pub
Reprendre
    Tous les commentaires (79)
  • Indiquez votre nom.

    Indiquez votre message.

    Votre commentaire n'a pas pu être envoyé.

    Merci pour votre commentaire. Tous les commentaires sont modérés et leur publication peut prendre jusqu'à 24 heures.

    • batedor November 22, 2011

      PUTA GORDINHA DELICIOSA!!!!

    • LOLN November 22, 2011

      she looks real fat...and not in a good way

    • Malissa101 November 10, 2011

      Pinky be my mentor ... pleassseeee

    • hotafricandick November 28, 2011

      i really want to lick pinky pussy and f...... her really back damn were r u i got some cum for u

    • MsCutie December 1, 2011

      I own EVERY Pinky porno there iz!!!! I love this girl!!! She is fuckin sexii. If she ever gave me the chance i would never fuck a dick again!!!

    • Anon December 26, 2011

      She needs a tongue scraper. Tongue is white as fuck.

    • mikeysboothang December 8, 2011

      im not a lesbian but this makes me want some of her!

    • MissBreeeeezy December 5, 2011

      you see how he stretch dat pussy omg i want it and her screams make me wanna play wit a dildo

    • foryou October 22, 2011

      l need somebody to fuck my wife..hard

    • jay rod October 21, 2011

      she's so sexy and i would love to plunge her. shes a little racist tho so that kind of turns me off. I would still give her my rock hard 8 inches and make that pussy fart and cream in that sweet ass. she knows how to treat a dick

    • . July 8, 2011

      0:15 WHAAT

    • chris June 9, 2011

      love da way u scream

    • pinkyyyy May 30, 2011

      that ass is a creation of mcdonalds and dq obviously, so how did it get so fucken hot?

    • white guy July 10, 2011

      i love her

    • dog July 27, 2011

      she need 2 do anal

    • MADMAN October 20, 2011

      HEY SPILT TOOTH PINKY FIX THOSE TEETH & I,LL SEE YOU IN YOUR GOLD SHOW!!!

    • pornexpert October 1, 2011

      She has gained some weight but she is still sexy

    • i wantyou September 28, 2011

      tht ass just omg

    • alicialuvs pussy January 30, 2012

      i would let her eat the shit outta my pussy the eat hers

    • booty Lover February 10, 2012

      Imagine a 3some with Pinky and Bunny De La Cruz!!! Bunny has an ass like my Mrs!! If i could fuck any other woman it'd be Bunny!

    • cheif keef January 26, 2013

      lmao

    • BiancaOrtizzleYIM January 22, 2013

      I wish she had bigger tits. I love when papis suck my nips. Pinky is where I learned to suck good dick. Lol.

    • serdar November 3, 2012

      anal

    • no name February 15, 2013

      dis shit is boring as hell

    • carlos April 29, 2013

      pin you are the best la mejor moviendo ese culo

    • dedra June 8, 2015

      Man number

    • prettypussy425 December 1, 2014

      PINKY!!!!! I love this Chick.

    • TannMan May 15, 2013

      I love you pinky

    • tweet October 24, 2012

      She is a Beast With the head.. 2 Thumbs up

    • um. October 4, 2012

      pinky does not have aids....

    • success June 30, 2012

      nice big ass

    • love 69 March 15, 2012

      nice sex would like to be with both

    • ghbjuy March 8, 2012

      there should b more pinky vids

    • bg July 4, 2012

      sexy

    • .... August 27, 2012

      She reminds me of my ex girlfriend how she fucks...this is really turning me on...I'd fuck pinky if I were given the chance.

    • dj f September 25, 2012

      i love you pinky

    • Oscar September 24, 2012

      Want to duck her...find her for me.avaqa

    • BigBootyBanger August 31, 2012

      She bad as hell... too bad she got hiv... i WOULDVE beat that shit up if she ever gave me a chance. I wouldnt touch her with a dildo now. smmfh All that ass and nothing to do with it now.

    • Dt May 22, 2011

      i dont know her pussy has walls look how hard she rides fucking her would take days to nut but i;d love every min

    • Gmoney May 7, 2011

      "red beans and rice didn't miss her"

    • Mo September 4, 2010

      To Allyson J, depends on what u intend to do.. Make your man hard and get busy, or just put up a show? I rather have the first one personally. Peace.

    • gianluca August 16, 2010

      youporn really need more of this!! damn she's hot

    • prejudice August 13, 2010

      ya cwl am here baby u ready

    • MIZZ NASTY BYTCH September 24, 2010

      PINKY, KEEP REPAZENTIN THA BAY HOOD, OAKLAND CA BABY!!! FUCK IT GOOD!!! FAN OF A FAN...

    • Pappy September 30, 2010

      Dam pinky makes me cum every time.She is so sexy that even my wife wants some of that..

    • i<3pinkysass October 11, 2010

      i would kill for a chance wit that fat asssss pinky got me cumminnng

    • dd October 3, 2010

      have you noticed pinky never fucked a small cock

    • ed October 2, 2010

      you are gourgess. come and do your re stuff on me any time

    • ya cwl August 10, 2010

      jalile i wanna fuck u

    • Jalile August 5, 2010

      can i fuck youu ?

    • arkeem June 24, 2010

      pinky yo tick ass

    • faith June 17, 2010

      damn pinky teach me how 2 get my pussy and ass fatter lyke urz and how 2 suck dickx

    • D May 26, 2010

      They need more pinky video's up here!

    • Gucci mane June 25, 2010

      Dammm Shawty keep doing ur thang

    • clenilson June 29, 2010

      a gordinha mais gostosa q eu ja vi

    • shawty lo and rocko July 24, 2010

      i was in my pajamas watching dis shyt

    • waka flaka flame July 2, 2010

      damm baby !! u gotta ass

    • i cummed:) June 30, 2010

      cummed all over my screen dang gucci mane u done done dat shit again u cant blame this me mane blame it on pinky

    • ROCOpolo October 13, 2010

      pinky yu knos great fucking

    • joe mamma October 20, 2010

      damn pinky i super hot keep representin

    • bella March 8, 2011

      pinky...eres la mejot, te amooo

    • Pinky Xxx March 4, 2011

      Thanks Candy:)

    • Candy February 24, 2011

      You do be holdn it down

    • pinkyfan... March 16, 2011

      i had the best orgasm EVER! pinky ur awesome and beutiful... keep doin watcha doin babe, cus its workin;) love chu and my 9 inch does 2 ;) haha...

    • femo March 24, 2011

      wowwww

    • Mr. fort lauderdale May 4, 2011

      pinky! i been keeping up with u since i was i prison. u are a major sex simbol in the chain gang. u help me relieve pressure wen i needed it. but keep doing your thang and stay real.

    • es April 3, 2011

      great ass

    • Drew April 1, 2011

      Wow pinkys beautiful.

    • Pinky Xxx February 14, 2011

      Hey fans!! I love all the comments thanks for the support:)

    • rocky February 10, 2011

      nice baby pinky can i fuck you i have a hard latin cock for you my love

    • sexxigtback November 21, 2010

      damn ma shake dhat ass

    • OhHellsYes November 12, 2010

      Ashard as hey fucked, he didn't even bust alot. Shame.

    • booty lover October 22, 2010

      i wanna smash dat

    • Fuckin Hot November 23, 2010

      YEAH GIRL! DO THE DAMN THING!!!!!!!

    • nickiminajishot December 11, 2010

      dam look at that ass more pinky videos plz

    • DROWE254 February 8, 2011

      GOTTDAMN PINKY IF I EVEA MEET U I GOT TO PUT THIS PINK CADILLAC ON YA

    • YEe February 1, 2011

      Just busted all over

    • pinkyhunter December 21, 2010

      we need pinky to do a santa strip vid :P x

    • Allyson J May 25, 2010

      pinky u need to show me how to suck dick reall good u a pro keep doin wat u do baby

Téléchargement des commentaires

Sélectionnez les détails ci-dessous qui décrivent le mieux cette vidéo. Merci pour votre aide, nous utiliserons ces informations pour améliorer notre service.

(Select all that apply)
ou

Vous avez reconnu un acteur/actrice porno dans cette vidéo ? Aidez-nous à rendre les acteurs/actrices porno plus faciles à trouver sur YouPorn en nous disant qui est dans cette vidéo.

Veuillez choisir un acteur/actrice porno
Sélectionner et copier le code

Êtes-vous sûr/-e de vouloir supprimer cette vidéo de vos favoris ?

Êtes-vous sûr/-e de vouloir vous désinscrire de la chaîne ? Vous ne verrez plus cette chaîne ni le nouveau contenu de cette chaîne dans vos abonnements .
Non, rester abonné
Oui, me désabonner.
Ajouter aux favoris
Add to collection...
    + Nouvelle collection