You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Fucked Over. Again

Background
Ad by Traffic Junky
85%
rating
(6729 classements)
6,802,363
October 19, 2011
Par: Backroom Casting Couch

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

20 year old Leslie came to me after she had a bad experience working with a local pornographer. I guaranteed her that I could help her find employment... In the end, she left the office without a job, a popped anal cherry and a second bad experience working with a local pornographer.

    All Comments (47)

  • Veuillez indiquer votre nom.

    Veuillez entrer votre message.

    Désolé, nous n'avons pas pu envoyer votre commentaire.

    Merci de nous envoyer votre commentaire! Tous les commentaires sont modérés et un délai pouvant aller jusqu'à 24 heures peut être nécessaire avant la publication.

    • A man August 13, 2013

      Haha he admits he isn't that big lol. Well at least he's banging awesome bitches!!

    • daredevil16 August 20, 2012

      just the type of girl i like, more vids of her if posible

    • Man July 17, 2012

      Lovely, cute & beatiful sexy girle :)

    • Michael Scott October 1, 2012

      Her name is Lezlie.

    • hoey October 13, 2012

      Wow made me cum when he was pounding her at the end haha ..thas funny , see her face when he said he cummed in her!! pricelessss

    • doesnt matter June 25, 2012

      if you liked this, check out: http://www.youporn.com/watch/603255/sweet-chubby-girl-mel-gets-fucked/

    • silly coincidence June 17, 2012

      ha! i have the same shirt as well.... kohls!

    • DICKOOZ February 13, 2012

      WTF is her NAME??? She's freaking HOT!!!

    • Haha April 4, 2012

      "You kinda swallowed? well here's more" lol that was the funniest thing in porn. aaaaahhh good old rick keeping cum-cum reserves just in case, good idea I'll try that.

    • anoyn June 15, 2012

      This guy is such a pussy for never showing his face.. what is he worried it might all come back to bite him in the ass?

    • john October 31, 2012

      La chica esta llenita como a mi me gustan

    • dat ass June 23, 2012

      she's pretty

    • cum here November 30, 2012

      Dammit i came in my eye again LOL

    • TjX May 17, 2013

      Mmmm, no thanks

    • cadwell May 26, 2013

      she is really really pretty

    • hotmanswchi April 11, 2014

      She is very pretty and sexy!

    • Dirty Old Man May 17, 2014

      She deserved to be fucked hard.Think he should have pounded her asshole harder ,she didn't seem like she liked anal.

    • Scooter February 13, 2013

      She+wouldnt+even+swallow+his+cum+at+the+end.+What+a+loyal+girlfriend!

    • Fuckme February 8, 2013

      Darn+so+hot+fuck+me

    • latin lover January 1, 2013

      My god!!!!!!! What a Pussy!!!!!!!!!!!!! lovely!

    • donkeykongdick January 14, 2013

      funny+that+some+ppl+think+theese+scenes+are+real+nice+vid+but+still+like+the+rest+they+are+all+set+up

    • zeke. January 15, 2013

      She's really cute.

    • Horse Dick January 31, 2012

      Rick u are the fucking BEST. i love the real emotions from the ladies in your videos. REALISTIC! no fake shit. I think ive seen all of ur vids, or atleast 95% guaranteed. LMFAO!

    • Anon January 4, 2012

      I couldn't stop laughing at the end, most awesome comment ever...

    • LOL October 19, 2011

      mrdrus LOLOLOL

    • oops October 19, 2011

      i wanna see one of these attempts fail! load it up

    • j October 20, 2011

      he doesent had any more , was bushed...

    • miriam October 20, 2011

      omg i go crazy when i see white socks uhmmm

    • Luv those big tits! October 19, 2011

      She is fucking fantastic!

    • asd October 19, 2011

      pinoy...

    • MRDRUS October 19, 2011

      You KINDA swallowed?! There's more...(furiously masturbates)

    • show more October 19, 2011

      more anal stuff plx :

    • lol! October 19, 2011

      hold on...i got more lol oh yeah.... I HAVE THE SAME SHIRTAS HIM!!!

    • renan October 19, 2011

      ang sarap

    • LOLOL October 20, 2011

      "i kinda swallowed" "you kinda swallowed?" "kinda" "oh okay well i got more" ROFL WTF?

    • I HATE PORN November 6, 2011

      does anybody know who this is? Shes beutiful

    • Vinny December 13, 2011

      Your an absolute idiot!

    • Black guy December 15, 2011

      Dis gurl is soo fiiiiinne

    • sean December 15, 2011

      Dayum shes fucken hot.. shes the type of blck chik i love

    • Diablo December 17, 2011

      She just looks like a porn star in the face!

    • Cameron December 10, 2011

      I did give you a crash course, that was trial by fire. Lol!

    • nice. December 8, 2011

      she looked fun =)

    • She is a November 13, 2011

      Slut

    • WTF..... November 17, 2011

      IT WAS FUCKIN FUNNY AS HELL WEN HE SAID HE WASNT IG AT ALL OMFG IM ROTFLMFAO

    • cujo November 17, 2011

      she is so pretty

    • AcidicLinguist December 6, 2011

      MRDRUS You KINDA swallowed?! There's more...(furiously masturbates) October 19, 2011 ^ That is the best comment. Ever. I almost died laughing.

    • ana October 19, 2011

      le hubiera dado por el culo

Loading Comments

Suggest Video Details

Sélectionnez les détails ci-dessous qui décrivent au mieux cette vidéo. Nous vous remercions de votre aide et nous utiliserons ces informations pour améliorer notre service.

Current Categories

Toutes les catégories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Identifiez une Pornstar

Vous avez reconnu une Star du Porno dans cette vidéo? Aidez-nous à Rendre les stars du porno plus faciles à trouver sur YouPorn en nous disant qui est dans cette vidéo.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Etes-vous sûr que vous voulez vous désinscrire de la chaine? Vous ne verrez plus cette chaine ou le nouveau contenu de cette chaine dans votre zone d'abonnements .
Non, restez abonné!
Oui, me désabonner.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection